No marta "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centrs "Spīķeri" strādās arī svētdienās
Kā liecina 2012.gada janvārī veiktā klientu aptauja par ieceri nodrošināt viena klientu apkalpošanas centra darbību svētdienās, gandrīz ceturtdaļa respondentu, 24%, atzīst, ka viņiem klientu centra pieejamība svētdienās būtu ļoti noderīga, jo ir grūti atrast laiku klientu centra apmeklējumam citās nedēļas dienās. 11% aptaujas dalībnieki pozitīvi novērtē to, ka varēs brīvi izvēlēties apmeklējuma dienu, bet 4% cer, ka tas atvieglos klientu centru noslogojumu.
Tāpat kā darba dienās, arī svētdienās klientu apkalpošanas centrā "Spīķeri" būs iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e talonu, iegūt informāciju, pagarināt atlaides saņēmēja statusu un risināt dažādus ar e talonu saistītus jautājumus.
Atgādinām, ka "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas Prāgas ielā 1, Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b. Darbalaiks ir darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00.
Lai klienti uzzinātu jaunumus un iegūtu informāciju par "Rīgas satiksmes" pakalpojumiem pēc iespējas operatīvāk, no 2011.gada oktobra bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 ir sazvanāms septiņas dienas nedēļā 24 stundas diennaktī.
Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem un jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.